Jak złożyć zamówienie

1. Zamówienia należy składać poprzez formularz zamówienia na stronie Sklepu internetowego bądź drogą e-mailową. Złożenie przez Klienta zamówienia oznacza złożenie oferty zawarcia umowy sprzedaży zamówionego Towaru.
W przypadku skomplikowanych zamówień Klient zawsze może poprosić o przygotowanie oferty przez doradców Sklepu internetowego. Przygotowanie oferty nie jest zobowiązujące i nie niesie za sobą żadnych kosztów.
2. Zamówienie towaru nie wymaga procesu rejestracji. Rejestracja daje dodatkowe korzyści, które wiążą się z możliwością uczestnictwa w specjalnych promocjach prezentowanych w sklepie internetowym, bądź przesyłanych drogą elektroniczną na skrzynkę e-mail po wyrażeniu zgody na taką korespondencję.
3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, jednak za termin przyjęcia zamówienia w systemie przyjmuje się godziny pracy biura, które w dni powszednie pracuje między godziną 8.00 a 16.00. Zamówienia składane w dni wolne, weekendy, święta oraz przesyłane po godzinie 16.00 będą przyjmowanie w najbliższym dniu pracującym.
4. W celu realizacji zamówienia prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail oraz numer telefonu.
5. Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzyma wygenerowany e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia przez system. Zamówienie jest aktywne w systemie przez 72 godziny od momentu wygenerowania zamówienia na stronie sklepu internetowego www.4iq.com.pl.
6. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep internetowy na adres e-mail Klienta wraz z podaniem wszystkich istotnych składników zamówienia oraz potwierdzeniem zawarcia Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 
a) W przypadku, gdy zamówienie obejmuje Rzecz nieprefabrykowalną (skrzydła drzwi, ościeżnice, listwy maskujące, inne specjalne zamówienia) - umowa zostaje zawarta z chwilą zaakceptowania poprawności zamówienia oraz opłacenia co najmniej 50% jego wartości. Akceptację Konsument winien wyrazić w odpowiedzi na otrzymaną pro-formę wysłaną przez pracownika Sklepu.
7. Transakcja może nie zostać zrealizowana, jeśli:
a) Klient nie udostępni danych koniecznych do zrealizowania transakcji wymaganych przez sklep,
b) Klient nie dokona płatności za autoryzowaną i zaakceptowaną przez obie strony transakcję w formie przelewu, bądź za pomocą systemu płatności obsługującego sklep internetowy. Powyższe nie dotyczy przypadku, gdy zgodnie z zamówieniem formą płatności jest gotówka u kuriera lub przy odbiorze osobistym.
c) W przypadku Rzeczy nieprefabrykowalnej; gdy Klient nie zaakceptuje poprawności zamówienia i/lub nie opłaci 50% jego wartości.
8. Do każdego zamówienia jest wystawiana faktura VAT, dostarczana drogą elektroniczną, poprzez e-mail na wskazany adres e-mail w zamówieniu. Dane do faktury będą automatycznie przypisane na podstawie danych podanych przez Klienta podczas składania zamówienia.
9. Termin realizacji zamówień jest zgodny z terminami podawanymi przy produktach w Sklepie internetowym. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostawy realizowanej przez kuriera bądź firmę spedycyjną.
10. Numer naszego konta PLN: ING 51 1050 1764 1000 0090 3037 0986
close

Lista życzeń