Twoje zamówienie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich – pod wybrany adres, do paczkomatu lub do punktu odbioru. Zamówienia wysyłamy zarówno na terenie Polski jak i za granicę, o czym więcej niżej.

Realizacja dostawy na terenie Polski odbywa się za pomocą:

1. Firm kurierskich:

  • Pocztex (www.pocztex.pl) – wybierz dostawę do domu lub jednego z wielu punktów odbioru czy automatów paczkowych – odbiór w punkcie możliwy w zależności od wybranego produktu
  • DPD (www.dpd.com.pl)
  • Raben (http://polska.raben-group.com)

2. Firm spedycyjnych:

  • PEKAES (www.pekaes.pl) – GEODIS (www.pekaes.geodis.pl)
  • GEISS (www.geis.pl/pl)

3. Paczkomaty Inpost

  • Do skrytek wysyłamy małe produkty mieszące się w jednej z możliwych skrytek Inpost. Na odbiór paczki masz 48 godzin.

4. Punkty odbioru (Żabka, Poczta, Lewiatan, ABC, automaty)

  • Możliwe punkty odbioru to: Automaty Poczty Polskiej, placówki pocztowe, sklepy Żabka, ABC, Lewiatan i inne automaty. Dokładna lista punktów pojawi się podczas składania zamówienia.

5. Kurier, płatność przy odbiorze

6. Bezpłatny odbiór osobisty przy zamówieniach przedpłaconych – magazyn 4iQ Group w Waplewo

  • Zamówienia możesz odebrać za darmo w naszym magazynie w Waplewie
  • Do odbioru w 1-2 dni robocze w zależności od zamówionych produktów. Wymagane wcześniejsze umówienie się na odbiór.
  • Adres odbioru: Waplewo 73, 11-015 Waplewo, woj. Warmińsko-mazurskie.

 

Ważne informacje dotyczące dostawy

Po otrzymaniu informacji o nadaniu przesyłki wraz z numerem listu przewozowego, mogą Państwo śledzić położenie przesyłki na stronach internetowych przewoźników.

UWAGA: Usługa dostawy przesyłki wielkogabarytowej realizowana przez firmy spedycyjne nie obejmuje wniesienia przesyłki. Kierowca ma obowiązek rozładować przesyłkę z samochodu przed posesją, o ile będzie w stanie dojechać w to miejsce samochodem ciężarowym. Wyłącznie do kierowcy należy ocena czy jest w stanie wjechać w dane miejsce i z niego bezpiecznie wyjechać.

W chwili odbioru przesyłki należy sprawdzić stan opakowania, a w przypadku widocznych uszkodzeń należy sporządzić z dostawcą protokół szkody. Ułatwi to proces ewentualnej reklamacji.

Niezwłocznie po odebraniu przesyłki należy sprawdzić również stan zakupionych produktów, a zgłoszenie wszelkich ewentualnych uszkodzeń mechanicznych należy przesłać do nas w ciągu 5 dni od odebrania przesyłki.

Wszystkie produkty są przed wysyłką starannie sprawdzane przez naszych Kontrolerów Jakości, dlatego zależy nam na szybkim wykryciu uszkodzeń powstałych w transporcie.
Jedynie szybkie i terminowe zgłoszenie może skutkować pomyślnie zakończonym procesem reklamacyjnym.

 

UBEZPIECZENIE

Wszystkie przesyłki realizowane na terenie Polski są ubezpieczone do wartości samej przesyłki. Jakiekolwiek uszkodzenia powinny być zgłaszane przy odbiorze kurierowi, który zobowiązany jest przygotować protokół szkody.

Wszystkie wysyłane przez nas produkty są dokładnie zabezpieczane przed ewentualnymi uszkodzeniami transportowymi. Nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z firmami spedycyjnymi i kurierskimi gwarantuje Państwu minimalną szansę na uszkodzenie zakupionych przez Państwa towarów.

 

KOSZTY TRANSPORTU

Koszty dostawy są naliczane w zależności od gabarytów przesyłki, jej wagi i wymiaru. Koszt ten jest określony przy każdym towarze w sklepie. W przypadku zamówień wiązanych dla różnych gabarytów towarów na terenie Polski są każdorazowo naliczane i mogą ulec zmianie o czym informuje kalkulator podczas podsumowania transakcji.

Koszt dostawy jest widoczny dla Kupującego na stronie danego produktu.

Wszystkie podane ceny na stronie są cenami brutto zawierającymi podatek VAT 23%.

 

WYSYŁKA ZAGRANICZNA

Platforma naszego Sklepu służy do obsługi zamówień krajowych. Jeżeli chcesz abyśmy wysłali Twoje zamówienie poza granice Polski – napisz do nas na adres: export@4iQ.com.pl.

Informacje konieczne jakie musisz podać w mailu to:

  • jakie produkty chcesz zamówić
  • na jaki adres mamy je wysłać (potrzebny będzie dokładny adres wraz z kodem pocztowym!)

PŁATNOŚĆ

W naszym sklepie internetowym mamy możliwość wyboru opcji zapłaty, może to być:

  • Płatność z góry
  • Płatność przy odbiorze
  • Płatność na raty
  • Płatność odroczona (PayPo)

Płatność online – Przelewy24/iMoje to bramka pozwalająca zapłacić szybkim przelewem, BLIK, Google Pay, Apple Pay, kartą płatniczą lub wybrać płatność odroczoną.

Przelew tradycyjny – wykonanie przelew ze swojego banku lub placówki pocztowej; konieczne jest podanie numeru zamówienia w tytule przelewu.

PŁATNOŚCI można dokonać na podany numer konta:

  • Numer naszego konta PLN: ING 51 1050 1764 1000 0090 3037 0986
  • Numer naszego konta EUR: ING BANK ŚLĄSKI

          PL61105017641000009030371000 SWIFT INGBPPLPW

Przy odbiorze – płatność gotówkę, prosimy o odliczoną kwotę dla kuriera.

close

Lista życzeń